Deliler gibi çocuk isteyen bir kocam vardı daha evleneli 1 ay olmuştu ki adet oldum ve çocuk yokmu deyip cok üzülen bir kocam vardı. Yaşım küçüktü yenı evlenmiştik ben henüz çocuk istemiyordum. Sonra baktım ki o çok istiyor bende çok istemeye başlamadım 1 ay daha geçti yine adet oldum kontrol olayım dedim doktora gittim aldığım cevap şu oldu senın hamile kalman cok zor cok ağır polikistik oversin dedi dünyam yıkıldı bir sürü testler vs derken kendı haline bıraktım bir sonra ki ay adetime daha 2 gün vardı içimden bir ses git test al dedi gittim aldım imkansızdı ama aldım ve yaptım çift çizgi akşam saat 9 ve ben işteyim hemen hastaneye koştum acile kan testi yaptırdım pozitif çıktı eşimi aradım hamileymişim diye bağırdığımı hatırlıyorum sonra aradan 5 dk falan geçti heralde eşim hastane kapısında sarıldık sadece cok mutluyuz çocuğumuz olucak 2 gün sonra cok şiddetli kusmaya başladım günde 10 kere falan kusuyorum doktora gittim serum yapalım dedi serumlarımı oluyorum falan akşam evdeyiz oturuyoruz tuvalete gittim allahım kanamam var koşa koşa hastaneye gidicek dediler onu kaybedicem sandım üzüntüden dünyam yıkıldı ama o tutundu 12. Haftama kadar hep yattım. Şimdi kızım 22 haftalık oldu annesini babasını bırakmadı bizimle kaldı herşey çok yolunda çok şükür sabırsızlıkla gelmesini beklıyoruz