Allaha çok şükür ben çok rahat bi hamilelik geçiriyorum başta bulantılarım oldu evet ama çok şiddetli değildi kusmam olmadı sonrasında bulantılarım kesildi ve normal hayatıma devam edebildim şuanda 30+5 haftalığız allah herkese benimki gibi rahat bi hamilelik nasip etsin