Semanurakyel Kızlar 3 gündür ölüyorum 20lik dişim şişmiş başıma vuruyor ağrısı ne gecem ne gündüzüm kaldı ilaç içmemek için direniyorum 10 haftalık olduk bugun parol içsem bişey olurmı birde hamilelikte 20lik dişini aldıran varmı
Mira_07 Semanurakyel benimde öyle oldu geceleri uyuyamıyordum hiç ilaç almadım çektim walla o acıyı en son doktra gttim sende ecz yada dr danış bence
Sirincili Semanurakyel canım ben aldırdım 7 haftalık hamileyken doktor onayıyla. Dayanılması çok zor zaten doktor parol veriyor ama git çektir daha çok başındasın
Semanurakyel Sirincili cuma günü kontrolum var doktoruma sorayım bakayım korkuyorum da bi tane parol içtim şimdi inşallah birşey olmaz 🙄
Sirincili Semanurakyel korkma hiçbir şey olmaz benim doktorum hatta şöyle söylemişti dişteki Çürüğün yaydığı bakteri bebeğe daha çok zarar veriyor muş o yüzden anestezi ile uyuşturuarak alıyorlar anestezinin bi zararı yok. Çürükteki bakteri mikroplar daha zararlıymış ben o yüzden hemen aldırdım