kızlar 32 haftalıktan berı bebegımn kilo alımı 1800 de durmus takı 36 .haftama kadar hiç kıko almadı doktorum rısklı gebelık dedı perınatoloğa gnderdı ordakı doktorda hiç bi sorun yok sadece bebek zayıf gelışım gerılı var dedı 37. haftada dogumu baslatıcaz dedıler persembe gunu catı muayenesı oldum doktorum rahmın yumusamıs bırazda acılman var sunı sancıyla normal dogm yapabılırsn dedı yanı yarın doguma gdyrm ama çok korkuyorm ben eve bebegımle gelmek ıstıyorm 2 kılo ıle bebegı kuvese gırmeyenler oldumu yada etrafınızda bana yazarmısınız bıde dua edermısınoz bana cok ihtıyacım var kızlar😒😒😒