Saç boyasının bir zararı varsa zaten öyle şak diye saçı boyattıktan hemen sonra falan çıkmaz ki. Kimyasal bebeğe bir şekilde olumsuz etki eder, kimsenin ruhu duymaz.
Yani ben boyattım bir şey olmadı demek saçma.
Ha olumsuz bir etkisi olmayabilir de neticede kanıtlanmış bir şey değil ama bebeğin sağlığı için her şeyi ince eleyip sık dokuyorken iki beyaz ya da süs için dişimi sıkar, riski hiç olmayacak zamanda boyatırım.
Bu yönden bakmanızı rica ederim.