Kızlar merhaba su anda 18+2yim 14. Haftaya kadar gebeligim normaldi Babamı kaybettim üzüntüden bebeğim ve eşi aşağıya inmiş , ne cinsiyet görebiliyor doktorum ne de bebeğin boyunu ben hareketleri hissediyorum ama yukarı çıkar mı çok merak ediyorum , birde bebek ve eşi aşağıda olanlar genelde sezeryanla oluyormuş bende normal doğumu çok istiyordum , sizde de böyle durumlarla karsilasan varmı ilk gebeligim ve çok endişeliyim , 8 Mart'ta detaylı ultrasyona gireceğim ne yapabilirim 🙏😔😭😶