Busramete Çatı muayenesi abartıldığı kadar zor değil. 20 saniye ya sürüyo ya sürmüyo. Evet insan rahatsız oluyor ama acı hissetmiyorsunuz. Rahat olun kendinizi doktora bırakın 😉
Ece111 Busramete oldum canım rahattı zatende çatın dar dedi😏😏normal Zor bebeğin kolu bile çıkmaz burdan dedi 😩
mucize42 Ece111 bizim doktor 20 sinde gel catı muayeneni yapcam hazırlıklı gel dedi 20 sinde 37 haftalık olcam inşallah sorsaydın keske canım yada numarası varsa msj at sor istersen hazırlıksız gitmek kötü olur
Ece111 mucize42 oldum canım rahattı zatende çatın dar dedi😏😏normal Zor bebeğin kolu bile çıkmaz burdan dedi
mucize42 Ece111 aaa kacırmışım o kısmı güvenmiyosan bi kac doktora görün canım inşallah gönlünce olur dogumun