esradzyl Antalya’da doğum yapacaklar hangi hastaneyi düşünüyorsunuz. Devamlı gidip memnun kaldığınız doktorlar var mı ?
Damlisss @esradzyl canım ben ıspartada ümmühan hanıma gidiyodm çok çok memnundum çok iyi bir doktor şimdi antalyada ofm ye geciyo malesef cok üzüldüm kesinlikle şiddetle tavsiye ederim