Kızlar ilk bebeğim çevremden duydugum tek şey Fazla alma çabuk büyüyorlar kimiside cok kıyafet gidiyo bi sürü üst değiştiriyorsun diyolar kafam karıştı. Şimdi elimdekileri yazıyorum bana fikir verir misiniz 😊 bu arada Eylül ortası Doğum inşallah mecburi sezeryan olucam 36. Haftada
Yeni doğan
5 tane 5li çıkış
2 alt üst
3 tulum
6 zıbın
2 yelek polar
7 çorap
3 mendil
3/6
8 tulum
3 alt üst
6 zıbın
7 alt pijama
Şapkalı hırka
6 çorap
2 biberon
2 emzik
1 termos
Alt açma
Penye battaniye
Örme battaniye
Banyo havlusu
3 mendil
4 önlük
Anne Bebek Cantası