yesilanne97 Kızlar ben, bebeğim doğunca herşeyi bitkisel kullanmak istiyorum önerdiğiniz marka varmı ben amway düşünüyorum ama
Haribo42 yesilanne97 amway önermem .. muhendisin ogluna bak canim aradigin herseyin icerigi i yaziyor
uhuddd yesilanne97 bende naturalive marka aldıö detarjan şampuan kimyasal yok birde helal di sanırım detarjandan memnun kaldım pişik kremide organik onları daha kullanamdım tabi bebiş gelince .
Cocomarshmallov Bende bitkisel bakıyorum, bildiğim şu markalar var kullanmadım ama yorumları iyi siveno ve ugreen
yesilanne97 Sadece şampuan değil, bulaşık deterjanından yüzey temizleyiciye kadar, her ürününü kullanabileceğim bir marka, bitkisel doğal olmalı