guler27smsk_ Meraba güzel anneler 37+6 haftalık olduk bugün sürekli bi akıntı var ve çok kokuyor benim le ayni olan var mi yada bu durumu yaşayan 😔😔nedir bu Doğum belirtisi mi
Mlsgzll guler27smsk_ benim 3 haftadır sürekli var doktoruma sordum doğum yaklaştıkça olur normal dedi çok rahatsız oluyorum ama yeşil olmadıkça sorun yok şeffafsa dedi
Haliagaoglu guler27smsk_ canım bence sen muayene ol. Bebek kakasını yapınca akıntı yeşerir ve kötü kokulu olur. İhmal etmeye gelmez.
Annee1 Havalar sıcak olunca daha çok koku yapar fresh kokulu günlük pedlerden kullanın ben öyle yapmistim
guler27smsk_ Annee1 pet kasıntı yapıyor 😔 denedim bu yüzden bir an önce doğurmak istiyorum Eşimin yanında oturmaya utanıyorum ondan uzak duruyorum her anlamda 😔
guler27smsk_ Haliagaoglu bak bunu ilk defa duydum cnm ya bir hafta oldu gitmisti doktora çok uzak silivrideyim doktorum Bağcılar da öyle hemen gidemiyorum korktum açıkçası 😔 yeşil ama cook açık yeşil cnm
BeKbra Ölü balık kokusu gibi kokuyorsa ihmal etme muhakkak doktora git. Ve doktorum günlük ped kullanmamı istememişti. Onu kullanmak yerine Sık sık çamaşır değiştir demişti.
guler27smsk_ BeKbra öyle kokmuyor cnm ped kullanmıyorum günde beş defa çamaşır değiştiriyorum bıktım artık