Melllyy Merhaba hamilelikte saç dökülmesi normal mi bilen var mı? 20. Haftadayım çok saçım dökülüyor ama ilk başlarda hiç dökülmezdi son 1 aydır başladı.
Mira_07 Melllyy benimde aynen öyleydi avuç avuç tutam tutam dökülüyordu öyle görünce moralim bozulmaya başladı suan 38+2 haftalıgım ve uzun zamandır neredeyse hiç dökülmüyor dıyebılırım gecıyor yanı yanlış dglse m
Mimozam06 Melllyy maalesef benim ilk haftalardan beri var kreatin ve keratin düşük çıkıyor testlerde ona da yapacak bir şey yok şu esnada 🥺
Melllyy Mimozam06 saç bakım ürünleri de kullanmıyorum zararı olur diye ondan da çoğalmış olabilir belki
Mira_07 Melllyy wala normal şampuan sac kremi hiç ekstra bişe de yapmadım ama cidden o tutam tutam saçlar gitti artık tarasam dahi zor bi kaç tel gelmiyor o da normal olarak geçer bence yani dert etme stres yaparsın daha kötü olur fln bence geçiyor takma
Melllyy Mira_07 iyi bari geçsin de :) kafaya takmak değil de yerden saç toplamak zor oluyor sürekli 😬🤦🏻♀️