Merhaba arkadaşlar bir oğlum olacak.
Kızımla eşimle birlikte Emir Pars ismine karar verdik.normalde tek isim ve geleneksel isimleri çok severim ama bu isim 3 kişilik çekirdek ailemizde içimize sindi.Daha sonra Bunu anneme söyledik hatta bir kaç kez konusu geçtiğinde tek dediği şey hiç güzel değil dedi. Bir değil iki değil haliyle zor bir süreç olan bu durumda hevesim kursağımda kaldı.Başka isimde bakamıyorum artık.
Kızım daha 5 yaşında benden daha sağlam duruyor diğer isimlere nasıl alışıyorsak bunada alışırsın diyor ananesine sıpam☺️ Demem o ki çok mu kötü yaaa 😔