Sebogelin Berna3434 bu hafta karnım şaha kalktı resmen. 2.gebeliğim karnım bu hafta çok hızlı büyüdü, kızım da güçlendi sanırım bu hafta çok daha net hissediyorum hareketlerini :)
Nur___ Berna3434 biz bugün 20+0 olduk 🧿🙏tam anlamıyla hissedemedim daha minik kızımı, çabuk yorulma ve uyku gelmesi, baş, kalça ağrısı mevcut, onun harici karnım büyüyor 🧿🌼 şükür diyoruz
Sidreozgen Su an mr cekiyolar. Ikizlerin birinin suyu azmis . Riskli bir durum. Sizlerden dua bekliyoruz
[silindi] Sidreozgen Rabbim yardımcınız olsun inşallah bir şey olmaz içini ferah tut Allah büyük düzelir inşallah
Yesimeliz Bende 19+1 oldum 20. Haftaya girdim. Yolu yariladik. Karnim hergun daha cok buyuyor. Sirtustu yatamiyorum. Surekli biyerde oturamiyorum. 😓
elf0 Yyaa benim de bi halsizlik yorgunluk başladı bu hafta 19+4üm böyle sanki hasta gibi bi kırgınlıl baş ağrısı ama hasta da değilim hep yatasım geliyo çabucak yoruluyorum size de oluyo mu böyle 😬😬
elf0 Berna3434 arkadaşımın da öyleydi doktora sormuş sıcaklarsan demiş çok su iç demiş de ben içiyorum ama yine aynı
Berna3434 Nur___ bnde tam hissedemedm doktorum 20 yi bekle diyo bnde de hemn yorulma var bn de kalça ağrım vardı ama öyle böyle değil en sonunda ağrı kesici içmek zorunda kaldm ve geçti elhamdülillah ama aynn şükür minnaklarmz sağlıkla gelsnlerde
Nur___ Berna3434 hayırlıysa canım bi gelsinler de vakti saatiyle o yanaklarını ısırıcam onun 😂😍 benim bacak kalça ağrım kendisi bi tutuyor yarim saat kadar sürüp geçiyor ama oldıgunda sağlam vuruyor topallıyorum o vakit, kurtarıcımız parol sağolsun 🌼
Nur___ Berna3434 amin cnim 🙏🌼senin de inşallah hayırla gelip bereket getirir ailene🙏 sağlıkla isimleriyle yaşasınlar 🙏🌼 hüma zaten güzel isim, görümcem önerdi de ben yapmadım, 😀
Berna3434 Nur___ aynen bnm de sizin kız mı erkek mi 😍 Benmde öyle idi yaa nasıl bir ağrı bn eşime benm kesin kalçam çıktı diyrdm yada kırıldı öyle bir ağrı idi ama çok şükür geçti
Berna3434 Nur___ bnde çok denedim yinede ara ara iciyrm inşallah geçer doktorum çok erken doğumdan sonra beline baktır dedi bnm