Dün ebebekten joie pact bebek arabasi aldim. Kullanan var mi acaba
Travel sistem baska bir arac dusunuyordum ama çevremde bi kac arkadasim cocuklar yasina girmeden bastona gectiler.
Bu araba kendisi travel sistem degil , ama puset takilip kullanilabiliyor. Pusetsiz hali 6 kg sadece
Tekolumsuz yani pusetliyken diger travel sistemler kadar şık durmuyor.
Amaen azindan puset donemi bitince elimde hantal bir araba kalmiyor diye dusundum.
Hem kullanan varsa fikir almak istiyorum memnunlar mi, hem de kararsiz arkadaslara fikir vermek istedim.
Bebek arabasi isi zormus gercekten. (Buarada puset ve bebek arabasi ikisi 1200 tl gibi bir rakam tuttu her ikisinde de indirim var ebebektw)