Kızlar doğum sonrası kahve içtiniz mi hiç? 40’ımız çıktı bebeğim basen çok huysuz olabiliyor hiç uyumuyorum desem yeridir bide temizlik hastasıyım uyuduğunda da evi temizliyorum işlerimi hallediyorum hamilelikten önce çok kahve içerdim 10-11 Aydın içmiyorum içsem kendime gelecekmişim gibi ama bebeğe zararı olur diye içemiyorum içen var mu aranızda bebeğe etki etti mi fark ettiniz mi hiç?