Esnnnn34 canım ben iki kez gittim ilk gittiğim doktordan hiç memnun kalmadım bana dedi direk çatala geç alttan muayene edicem dedim alttan muayene olmak istemiyorum karnımdan bakın ben alttan bakarım muayene olmam diyorsan gidebilirsin bende muayene olmadım. Bi başka gittiğim kadın doğumcuda muayene etti ama sen soru sorarsan cevap veriyor yoksa hiç bir şey demiyor