Usya34 sormaa annemşere soruyorm saklıyolar yook işte hmn ayağı klkmş iş yapmış ya Allah korusun öylr olduktn sonra napıyım bn tabikide kısmet ama sonuöta bn şuna karşıyım norml doğumu sanki böylr otdan 3 kilo en az bebek çıkmıck gibi kb açık oldu ama 😂😂🤣🤣🤭🤭 böyle harika bişi gösteriyolar bnada öyle gösterdiker bn Allahtan araştrdm drmda dedi sana yalan söyliyemm madrm sordn tabikide ordan 3 bçk kilı bebek çıkıyo ve eskisi gibi olmuyo dedi. Bnde dedim ozmn kalsn 😂😂😂😂😂bebeğin sağlığı en önmlisi ama sezeryanda sağlıklı ztn hmn işlerimi yptm iki üç güne diyen insnlar var sezeryanda