Arkadaslar kız kardesim icin soruyorum. 28 haftada. Gecenlerde iki defa çamaşırı ıslanacak sekilde suyu geldi. Doktoru amniyon sıvısı olduğunu tesbit etmis. Su an ara ara cok az sızıntı oluyor. Doktoru en iyi ihtimalle 34. Haftada alınması gerektiğini söylüyor. Cünkü bir kere sıvı sızmaya basladıysa enfeksiyon riski olduğunı söylüyor. Bööyle bir durum yaşayan var mı?