merhaba arkadaşlar çok şükür kurtulduk bebeğimle sağsağlim. Benim ikinci gebeliğimdi ilk oğlum6 yaşında lokman hekimde Doğum yapmıştım çok zor bi Doğum geçirmiştim oğlumda kordonu kısaydı seZeryan olmam lazımken normal yapmamam gerekirken beni normal doğuma zorladılar çok kötüydü velhasıl ikinci hamileliğimde tek şartım seZeryan olmaktı ne olursa olsun normal yapmıcam dedim sonuçlarını kendim çekicem seZeryan olucam dedim sırf o yüzden Ankara’da çukurambar koru hastenesine gittim doktorum Fırat hocaydı direk en başında söylemiştim 6500 para verdik sırf istediğimiz olsun diye o kadar korkuyordum tekrar aynı sorunları yaşamaktan gayet güZel bi hamilelik geçirdim ama hep sancılarım vardı özellikle 7. Aydan beri hep yokladı son ayda çok sıklaşmıştı doktorum normal artık olur demiştineyse artık 38+5. Günde seZeryan günümüzü almaya gittik doktor sürekli ikna etmeye çalışıyordu ilki normal ikinciyi de normal yapalım üzülüyorum böyle olunca diyordu çok kolay olacak bana güven diyordu ama ben katii kesinlikle istemiyordum neyse anesteziyle falan görüştük kan aldılar forum doldurdular bir hafta sonrasına aldık günümüzü heyecanlı bekleyiş başladı derkennn🤭 Bir gün sonrası biraz biraz sancım başladı gün içinde yürümem zorlaştı normal her zaman ki sancılar dedim çocuğun okula yürüdüm ordan da hadi kaşlarımı aldırayım haftaya kalmasın ne öşür ne olmaz dedim ona yürüdüm ordan eve derken baya sıklaştı agrım vardı belli etmiyordum eve geldim arkadaş son kez oturalım gelin bize dedi omlara çıktık 5. Kat ama duramıyorum yerimde ne oturtabiliyorum ne ayakta geciyo düzenli girmişti artık eve geldik gece yatmaya gittim uyuyamadım 5 dakikada bir geliyordu sancılar geçecek geçecek dedim öyle dedikçe 3 dakikaya indi sonra iyice agrılarım arttı saat 3 de doktora mesaj attım aradım duymadı sürekli de lavabo ihtiyacım geliyor dakika da bir bi baktım kan geldi peçeteye korktum o an eşim benden gizli hep indirmiş arabaya eşyaları ben hala ihtimal vermediğimden😄 neyse kanı görünce çıktık yola ama oturamadım koltuğa nasıl kötü oldum acilden giriş yaptık hemen nst ye bağladılar sancılar tavan bi muayene etti ebe 6 cm açıklık dedi Doğum başlamış hemen doktoru arayalım dedi dedim olmazzzz nasıl olur ben seZeryan olacaktım gün aldık haftaya dedim niye bekledin bu zmana kadar ozman dedi ebe yarım saat daha bekleseydin evde dofum yapardın nasıl dayandın bu kadar dedi ama nasıl korkuyorum neyse o an bana bir bulantı geldi gündüz ne yediysem çıkardım direk ebe hemen geldi doguruyorsun dedi bir baktı 8 cm olmuş dakikalar içinde eşimde o sıra yatış işlemlerine gitti doktora ulaştılar hemen çıktı yola 10 dakika sürmedi gelmesi geldi hemen baktılar ki 10 cm ebe suyumu parlattı eşim zor yetişti doğuma çantalar bile yetişmedi aceleyle hemen aldı geldi eşim bir kaç ıkınmadan sonra doğuverdi bebeğim kesik olmadı ama çıkarken yırtık oluşmuş ona 3 tane dikiş attı doktorum çok çabuk gelişti herşey saat 3.50 de hastaneye girdik Bebek 4.30 da doğmuştu onu görünce zaten herşey bitti o kadar mutlu çıktım ki iyiki normal olmuş diyorum hiç bişey anlamadım hala Bile rüya mı acaba diyorum ne kadar çabuk gelişti oldu bitti herşey hiç korktuğum gibi olmadı hemen zaten ayağa kalktım akşamına doktor çıkabilirsin gayet iyisin dedi. İşte böyle benım Doğum hikayem şimdi 15 günlük olduk bile gayet iyiyiz çok şükür umarım herşey gönlünüzce olur allahım herkesi sagsağlim kavuştursun bebeğine sormak istediklerinize seve seve yardımcı olurum 🥰😍