Hamile kalmadan once dıyetle bırlıkte kullandım gayette memmunum. Öyleki her bedeni var korsenın su an elımde . Taytta almıstım ılk sıkıntısı kokusu oluyor onuda havalandırmak lazım sureklı. Onun harici pişman olmazsınız.Allah ızın verırse dogumdan sonrada kullanmaya devam edecegım.