firdevs ben ilk dogumumu orda yaptm cnm 2013te çok temizdi normal doğum düşünuyorsan ve normal olacaksa hiç endişe etme şu an ikinciyi hamileyim 1 ayim kaldi hamile kaldigimdan beri kontrollere Dr. özge İşcana gidiyorum çok ilgili memnunum bende özelde yapmayı düşünmüştüm ama en ucuz 2000tl olunca fiyatlar bende çocuğuma harcarm gereksiz bi para diye düşünerek bucaya devam ettm