dilara10 ben ilk aşılamada hamile kaldım.Dış gebelik olduğu için sonlandırıldı.Sonra direk tüp bebek yapıldı;tek embriyo ile negatif,ikinci tüp bebek çift embriyo ile pozitif.Şu an kızımla 35. haftadayız.🤗 Eğer tek sorun pko ise hiç kafaya takma.Tedavilerde en yüz güldürücü sonucun alındığı sebep pko.Ben yılda bir bile kendiliğinden adet olmuyordum bu arada.