Ukalaade bizde bugün tam 14 olduk 😍 bulantı ve kusmalarım geçmek üzere gibi o yüzden boğazım açıldı diyebilirim 😁 ufak tefek sancılar giriyor geçiyor bazen gece uyumakta biraz zorlanıyorum şimdiden ufak tefek de bel sırt ağrıları vs 😁 genel olarak çok şükür iyiyiz 10 gün sonra kontrolüm var inşallah cinsiyetimizi de öğreniriz ♥️ Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin isteyen herkese nasip olsun♥️