Selam kızlar yine ben😩 Kaç gündür bu konu üzerinde yazıp duruyorum napayım kafama çok takıyorum. Vajinam da ne olduğunu bilmediğim et parçası çıkmıştı doktora göründüm doktorda pek anlayamadı yani varis yada iltihap olabilir dedi antibiyotik ilaç verdi. Bitince gel yine bakalım dedi geçmezse Doğumun sezeryan olur dedi 31 haftalık olucaz iste. Salı günü Başka hekimler de bakar dedi korkuyorum açıkçası ne olduğunu hakkında kesin bisey bile demediler özelede gidicem Salı günü ona gösterdikten sonra. Sizlerde de böyle bisy çıktı mi hamilelik döneminizde nasıl geçti lütfen yardım edin kafayı yemek üzereyim