Efsoo kaç hafta önde bebiş 😬 bana kendi doktorum 18.haftada suyun iyi demişti 21’de ayrıntılıya gittim çok dediler küçük bi şok yaşadım ama iki doktorum da beni çok güzel sakinleştirdi 🙏🏻 Sağ salim bebişlerimizi kucağımıza alalım 🙏🏻 Ben de çok su içiyorum hamileliğin başından beri ve zorlamadan yani içimden geliyo. Acaba ondan mı arttı benimki de 👀