RoyaMeryem Merhabalar 37+2 hamileyim. Son 2-3 gundur karnimda sertleşme oluyor. Bebek bir tarafa toplaniyor sanki. Boyle olmasi normal mi?
Semisko RoyaMeryem aynı şey günde 8-10 kere olduğunda gitmiştim sancı 20 çıktı önemli değil dediler serum yapıp gönderdiler. Bi hafta sonda yarım saatte 20 dakikada olmaya başladı tekrar gittim 80-90 sancı çıktı haftam küçük 33+5 ebeler panik oldu Doğum sancısı olabilir alttan bakmak zorundayım dediler alttan baktılar açıklık yoktu 3 serum yedim 5 saat hastanede kaldım
Senanur09 RoyaMeryem 37 haftalıgız bizde 2 gündür sertlesme var cuma kontrolüm var bakim ne durumda 😐
LINDAMAY Senanur09 bende de oluyor ve canımı acıtıyor. Araştırdım bebek doğuma hazırlanıyormuş kasılma deniyormuş. Bugün 31 haftaya girdik ama benimki en az bir aydır ara ara yapıyor. Sık olmuyorsa sorun yok demekmiş
Melon 34+4 um uzun zamandir o sertlesmeleri yasiyorum. Doktorum 1 saat icinde 4,5 adet olmadikca gunde 10 a kadar cok normal bebek icin dedi. Bilginiz olsun