Ygmrbrsakky Cannım hoşgeldin aramıza 😚😚 öncelikle şöyle söylemek istiyorum. Kokusuz, renksiz, şeffaf akıntın olması çok çok normal. Koyu renkli akıntılara dikkat! Koyu kahverengi, açık kahverengi, kırmızımsı, hatta peçetede kurulanırken bile bak. Kokulu, peynirimsi gibi, idrarda yanma falan gibi durumlar da tehlikeli. Bunlarla karşılaştığın zaman ilk işin en yakın acile gitmek olsun. ☺️ Ben ilk bebeğimi düşük yaptım koyu renk akıntım gelmişti ama tecrübesizliğimden uyancılı olmadım. Şimdi ki hamileliğimde peçetede bile koyu renk görsem acile gittim, progestan hapı ve iğnesini oldum hep.