Bugün ilk defa alışverişe çıktım. Ne alacağımı bilemedim resmen. Ve 0-3 mü 3-6 aylık mı alsam bilemedim. Çok zormuş sıfırdan eşya almak. Tulummu daha iyi alt üst takımmı? Önü çıtçıtlı mı daha iyi üstten çıtçıtlı mı ?
Deneyimli olan arkadaşlardan yardım bekliyorum neyden ne kadar alim