Rabia1995 günlerimiz aynı sizinle hiç kafaya takılacak bir durum yok benim de sat 21 ekim, ben en son 34+4 de doktora gittim kilosuna 2300 dedi o an diğer kızım da yanımdaydı bu kızın kaçıncı haftada ne kadar doğdu diye sordu 41. Hafta da 2700 gr 48 cm doğdu dedim bu bebek de haftasına göre boyu ve karın çevresi biraz ufak ama bu gelişim geriliği değil kafana takma ama ufak doğabilir yani dedi ben de ufak olsa da sorun değil normal doğacağı için daha kolay olur dedim. İnanın bunu doğduktan sonra anlarsınız önemli olan bebeğin kilosu değil sağlıklı olması benim 3 yaşındaki kızım çok şükür çok sağlıklı inşallah kardeşi de öyle olur.