Deletedmom0333 Arkadaşlar bi tedavi yöntemi bilen var mı 32 haftalık gebeyim bilgisi olan lütfen yardım etsin 😢
Fasulyem22 Deletedmom0333 Allah yardımcın olsun sırttaki nasıl ağrı yapıyor kim bilir ordaki nasıl dır. Ben sırtıma soğan sabun eritip satıyordum sabaha geçiriyordu ama o bölgeye olmaz bence doktoruna şöyle bi merhem yazsın çekme o ağrıyı
aslimutlu1 Deletedmom0333 anne usulu , hergün beyaz hacısakir sabunla yıkayın . Bi kere bende de cıkmıstı . Bu sekilde kurtuldum
Lamelif Deletedmom0333 kendi kendine evde hiç birşey yapma mutlaka doktor baksın ona göre ilaç kullan doğuma da az kalmış tamamen iyileşmesi lazım bir an önce
Deletedmom0333 Fasulyem22 sagol hiç sorma çıbanın agrısı ayrı 20 lik dişimin agrısı ayrı hamilelik agrılarımı unuttum yemin ederim 😥😢
Fasulyem22 Deletedmom0333 sakin sikma yarar tabi o ilaçlar antibiyotikli oluyor o yüzden doktor a sor ki hamileler kkullanabilir mi söylesin sana kensi halina birakirsan bi yere degince paylar bir süre sonra ama tekrarlayabilir
aslimutlu1 Deletedmom0333 yok gebelikten önce cıkmıstı . İçinde degilde dısındaysa o sabun işe yarar .
Deletedmom0333 Yesimeliz bilmiyorum nette aşırı ter kilo yetersiz beslenme vesaire yazıyor ama nedenını bende bilmiyorum
Deletedmom0333 Yesimeliz 2 gun oldu sansa hafta sonuna denk geldı ama 2 gundur burnumdan geldi inan dişim agrıyor yemek yiyemıyorum onun agrısından uyuyamıyorum
Yesimeliz Cok zor canim batikon sür bide bactroban pomad hicbi zarari yok merak etme dr um verdi ben benzer bisi yasadim akacak gibi.mi sert mi
Birkucukumut Yesimeliz benımde iki uc haftadır var ilk basta sıkımca dısarı akıyordu ıltıhabı ama suan el sıkınca sankı canımı alacaklarmıs gıbı agrıyır ve set yanı bayagı
Eylulzeynep1 Deletedmom0333 bnde de oldu canm dr a gttm cildiyeye gonderdi kıl kökü iltihabidir seninkide eminim sonra bna krem verdi gecti ismide stafine . Ama cok cektrdi bnmde hafta sonuna gelmsti ates bile yapti sonra gttim oyle iste gecmis olsn