Esraklm_30 Merhabalar perşembe günü sezaryan oldum sütüm çok az gelmeye başladı ama göğüs ucum çok çökük hiç yok. Slikon göğüs ucu aldım çok fazla alamıyor bebegim onu da ne yapmalıyım tavsiyeleriniz neler lütfen yardımcı olun
ipeksi Esraklm_30 enjektör yardımıyla birazcık göğüs ucunu çıkarabilirsiniz zaten önemli olan uç kısım değil bebeğin kahverengi kısmı tamamen kavraması. Facebook’ta emzirme sanatı grubu var ordan da destek alabilirsiniz.
Nur0653 Bn Doğum yapmadım ama bununla ilgili videolar var. Emzirme şeklini anlatıyor ordan da yardım alabilirsiniz bn bi çok doktordan dinledim göğüs ucu önemli değil. Kahverengi kısmı ağzına alması gerekiyor bebeğinizin