Ebrarebra öncelikle çok geçmiş olsun canım. Benimde 8.haftamda yoğun kanamam olmuş ve 1 hafta devam etmişti. Evde 3 hafta yattım, progestan kullandım ayrıca haftada bir iğne yapıldı. Şuan 32. Haftamızdayız☺️ Eğer doktorun bebekte sıkıntı yok diyorsa yoktur. Tabiyki bi süre yatman ve dikkat etmen gerekebilir. Her kanama düşük ile sonuçlanacak diye birşey yok. Herşey Allahtan inşallah yavrucuğun güçlü bir şekilde sana tutunur canım. İyi düşünmeye çalış.