Dün detaylı usg vardı çok şükür herşey yolunda sabah sol kasığım ağrıyordu çorap giydim geçti şimdi göbeğimin altında mesane üstü oluyor sanırım orda batma gibi birşey var ağrı sağ ya da sol kasığıma vuruyor bebek mi baskı yapıyor ya da üşüttüm mü acaba bilgisi olan varmıdır