iremasanceylan Ezgikiran Ben de bebegin bas asagi donup donmedigi nasil belli oluyor onu merak ediyorum😊Haftaya kontrolum insallah donmustur normal dogum istiyorum🙏
Thecrown Ezgikiran doktor anlıyor onu ama ben şöyle hissediyorum elektirik çarpmış gibi oluyor bacaklarımın arası birden bir baskı oluşuyor
Ezgikiran iremasanceylan onu ultrasonda görüyor canım bana Başaşağı diye söylemişti ama kanala girip girmediği ile ilgili birşey demedi oda ultrason ile gözüküyor mu yoksa muayene ile mi gözüküyor merak ediyorum
Weewe iremasanceylan ben mesela bebiş baş aşağı döndüğünden beri hıçkırıkları göbek deliğimin altında hissediyorum. Onu bir takip edin.
Ezgikiran iremasanceylan 37 haftadayız biz artık 38 de gelsin istiyorum inşallah gelir 🙂Sizin kaç haftalık
iremasanceylan Ezgikiran 34uz biz daha😊Suan 37olmak isterdimm cok heyecanliyim zaman bir an once gecsin istiyorum🤗
iremasanceylan Thecrown Yaa bende de bikac gun once birden mide bulantisi gelmisti dondu mu acaba😄Keske anlayabilsekk.Bide arada asagiya baski oluyor saniyelik boyle sanki bebek gelicekmis gibi acaba kanala girmis olabilir mi
Thecrown iremasanceylan ben anlarım diyordum ama anlamadım kafası diye sevdiğim yer popu çıktı😂 anlaşılmıyor maalesef sadece ultrason
iremasanceylan Weewe Aa ben de sabah gobek deligimin altinda hickiriklarini hissettimm buyuk ihtimal dondu o zaman🤗Kontrol gununu bekleyemicem yarin obur gun gidicem doktora😁