Merhaba arkadaslar yeni katildim araniza ben 6 ay once 7 haftalik bebegimin kalbi durdugu icin kaybettim kurtaj olmadim kendim dusurdum suan 10+2 haftalik gebegim cok fazla kasik agrim var kanama ve lekelenmem yok cok sukur ama cok endiseleniyorum 2 gun sonra ise basliyorum egitimciyim ayakta olmanin zarari var midir