Aynen valla bende hep ağda yapıyordum ama karnım büyüdü artık önümü göremez hale gelmiştim ve çok dert ediyordum kendime nasıl yapcam diye jilet almak istemedim epilatör makine aldım ve ne canım acıdı nede tüy kıl kaldı şiddetle tavsiye ederim kızlar makineyle alın en azından hamilelik ve lahusalık döneminde ağda kadar uzun süreniz olmaz makineyle çok kolay 👍🏻