Svdsmh Sabah 7 den beri regl sancisi gibi sanci cekiyorum acaba dogum sancisi mi 4o haftaligim tam lutfen yardim edin ilk gebeligim nisanimda geldi
Esenburhan123 Eğer belli Aralık’larla geliyorsa aynı siddette ve süredeyse Doğum sancısıdır. Ama açılma için 3 4 dk bir olması gerek