Merhabalar bende 5 haftalık hamileyim ama dediğiniz gibi kasık agrıları batmalar adet olacakmışım gibi sancılarım oluyor ara ara ve ben mayıs ayında kimyasal gebelik geçirmiştim oyüzden çok korkuyorum ama int çok araştırdım bu dönemlerde normal dior 🤗