Kızlarrr banada doğum hikayesi yazmak nasip oldu.
Bebeğim haftasını doldurmuştu 40+4 olmuştuk suyum ve nişanım gelmemişti henüz. Kontrol için giittiğimde 4 cm açılmam olduğunu suni sancıyla doğum yaptırılacağını söyledi doktorum .Saat 10 da yatışım oldu 12de suni sancım verildi 1.5 saat şçerisinde çok şükür açılmam 9 cm oldu 🥰😍14:10 de doğumhaneye alındım ve 14:48 de doğumum gerçekleşti çok şükür 💕🥰🥰
Ve kızlar suni sancıdan korkmayın gerçekten dayanılamayacak bir acı değilmiş hem Rabbim öyle yardım ediyor ki ara ara dinlendiriyor rahatlıyorsunuz.
Allah hepininiz yardımcısı olsun sağ Salim meleklerinizi kucağınızı alasınız 💕🌸