Cansuturk Adetim bormalde 5/6 gün sürüyo bu sefer 4 gün sürdü cuma bitti dedim dün ve bugun selpagıma hafiften geliyor boyle ysayanlar varmı ???? Normalmi
Bahara Cansuturk ne var bunda bunun neyini sordunuz anlamadım olabilir nolmuş. Ben 3 gün adet oluyorum 4. Gün azıcık lekelenme oluyor normal şeyler bunlar acil yazmanızı gerektirecek birşey yok
Cansuturk Bahara ben dıs gebelık gecırdım 2 adetim normallen bu 3. Adetim böyle oluva tedirgin olup yazdım sızın ıcın onemlı olmayabılır hanımefendı
Bahara Cansuturk bunun dış gebelikle alakası olacağını sanmıyorum bende iki bebek kaybettim kalp durmasından sonra yumurta tembelliği var dedi doktor o yüzden adet günüm kısalmış belki öyle birşey olabilir ama endişelenme zaman zaman olur böyle 🙏🏻
Cansuturk Bahara zaten mantar coktı file baslamam gerekıyor adet bitince aimdi boylede ara seyler gelince onada baslayamadım panik oldum