Ben varım😞 aşırı hareketli geçirdiğim son haftaların ardından 23 haftamda lekelenme ile doktora gittim. 3-4 gün önce rutin kontrolde 4 cm çıkan rahim ağzı 3,5 çıktı. Doktorum hemen bir profa yönlendirdi o ise rahim ağzını 2,5 cm ölçtü. Bir de rahim ağzında sıvı gördü ve yumuşama başlamış dedi. Neticede 3 gün önce her şeyiyle yolunda gittiğini sandığım hamilelik sürecim böylece erken doğum riskiyle devam ediyor 25 haftaya girdik bugün. 32-34 ü görürsek iyi dedi doktorum yatıyorum sürekli.