Nisa01 Kızlar 29 haftalık oldum daha yeni yeni ayağıma kramp girmeye başladı ama uykudan bile uyandırıyor çok kötü ağrısı var magnezyum kullanmıyorum sormak istediğim maden suyu içerek bu kramplar azalır mı bı faydasını gören varmi
Ayguns Nisa01 evet maden suyu da çok iyi geliyor. Ben hap içmekten korktuğum için bazen doktorumun verdiği ilacı içemiyorum. Yerine akşam yatmadan önce maden suyu içip yatıyorum gece rahat uyuyorum
Nur19 Nisa01 ben faydasını gördüm Mide yanmalarim oluyordu maden suyu hergun bitane içtim onada iyi geldi baya
emine354761 Nisa01 zaten ne kadar kapağı açık kalırsa kalsın asidi gitmiyor zaten asit değil o mineralli su
LeylaCan Nisa01 bana yetmedi mecbur suda eriyen verdi doktorum cok sükür gecti kac defa ağlayarak uyandım ve bacaklarım 2-3 kendine gelmiyordu ay cok zor :(
Mervednr Nisa01 canım kramp şiddetine göre. Bana muz ve soda fayda etmedi 20. Haftada başladı kramplarım. Magnezyum direk çözüyor. Yine gün içerisinde soda, muz ve kabak çekirdeği içi yiyorum
Aysekk53 Gul-41 32. Haftamdayım canım bir haftadır başladı çekiyorum . Senin nasıl kalça ağrın tarif edebilirmisin acaba ?
Ipek34 Nisa01 ben her gün içiyorum maden suyu . En başından beri. 29. Haftadayım anca 2 kere kramp girdi onda da çok surmedi
Gul-41 Aysekk53 36+2 suan benim. 10 gündür cekiyorum. Kalça kemigim sanki etimin icine girer gibi batiyor adim attikca oturup kalktikca ustelik yatakta donerken bile canim feci yaniyor. Kemiklerimiz ayriliyormus ondan olur dedi doktor ama bu şekilde böyleyken dogumda napcaz bilmiyorum :(
Gulsah7171 Nisa01 günde 2 adet maden suyu çok iyi geliyor canım ben sabah kahvaltıdan sonra ve akşam yemekten sonra tüketiyorum çok şükür hiç kramp olmadı
Dudus Nisa01 kramp değilde ağrım çoktu bacaklarımda ilaç da yoktu maden suyu muz yedim içtim ağrı bişe kalmadı