Merhabalar tatlış Anneler Bende kızımı bekliyorum 38-5 Haftalıgız ama kızımın sanki hiç gelmeye niyeti yok gibi yürüyüş hurma ne yapılması gerekiyorsa yapıorm ama ne sancı ne su gelmesi ne leke gelmesi artık gelsin istiyoruz ama bizimki çok inatcıya benziyor sizlerinki nasıl oldu ??😊