elifayse Hamileyken duşen varmi bi sikinti oldumu , benim dun ayagim kaydi duştum cok endişeliyim, yardimci olun lutfen🙏😥
defne55 elifayse kaç haftaliksin canım kanaman yoksa yada bebeğin hareket ediyorsa bi sorun yoktur eğer çok şiddetli düşmediysen
Deletedmom3 elifayse buradan kimse bu konuda sana yardimci olamaz canim hemen acile gidip muayene ol kendo dr unu ara ordayken. Cok gecmis olsun umarım bisey olmamistir
Nur___ elifayse düştüm yosunda kaydım hemde sağlam düştüm baya sol tarafıma bindi ağırlık ama çok şükür bişey olmadı bebeğime, 🙏🧿on gün oluyor benimde, ultrasona girmedin bu arada düştükten sonra arada aklıma gelmiyor değil
Bahara elifayse canım ben düşmedim ama arkadaşım düşmüştü çok şükür bir sorun olmadı kanaman falan yoksa endişelenme inşallah sağlıklıdır bebişin 😊🙏🏻
elifayse Nur___ ben 23+4 haftalik hamileyim dun evde fayansta ayagim kaydi popomun uzerine duştum çok tedirginim sen kaç haftaliksin ?
NihanMine elifayse valla be düştüm tansiyonum düşüp bayılmışım ama sanırım sert düşmedim kendime geldiğimde oturuyor gibiydim ertesi gün doktora gittim bebek gayet iyiydi ama doktora gitmelisin bizim Burdan söylediğimizin bir faydası olmaz sana inşallah bir şey yoktur geçmiş olsun 😘
Nur___ elifayse 19+6 yım bende, kanama olmadı çok şükür acile de gittim direkt ama hafta sonuydu usg ile bakmadılar sadece hareketini hissediyor musun dedi bende nadir dedim okadar
Nur___ elifayse geçmiş olsun bu arada bi acile git genede ama aklında kalmasın meselaa gittim ben serum taktılar hiç bişey im yok gibiydim gece omuz ağrısı ile uyandım, nolur nolmaz
Prensesgeliyor Nur___ AA nasl bakmadılar olurmu öyle şey böyle bir durumda herşey yolunda bile olsa dstgun için bir gece müsade altın da tutuyorlar
Nur19 elifayse evet ayağım kaydı merdivenden 1 basamak düşmüştüm kışın ama allaha şükür birşey olmadı kanamam falan.
elifayse Nur19 peki hastaneye falan gittin mi ben daha yeni gitmiştim 10 gun oldu gitmek pek istemiyorum
Prensesgeliyor elifayse ben dstum 36 haftada kanamada vardı acil ameliyata alndm kesenin içinede kan dolgdugunu ameliytta farkettik
elifayse Prensesgeliyor ben popomun ustune duştum belime karnima darbe almadim çok şükür bir de duz yerde duştum, kanama falanda yok , tedirginim çok 😥
Myramls elifayse 30 haftalık ken bende düştüm banyoda ayağım kaydı kalça kemiğim hala agırıyor okadar sert düştüm ama hiç bişey olmadı hareket etti ama ertes gün hemen doktora gittim bişey olmaz allah izin vermedikçe ama dikkat et yani oturtamıyoruz ki orayı temizliyim felan derken olan bize oluyor geçmiş olsun
eslemalt123 elifayse ben 3 aylıkken trafik kazası geçirdim bişey olmadı 2 defa banyoda düştüm bişey olmadı çok şükür