Meryem2200 Kizlar bisey sorucam amelyattan sonra ebe yada hemsire karniniza bastiriyomu bir kac kisiden bastiyilar diye duymustum bastiriyosa ne icin bastiriyo 🙄
Sinem21 Meryem2200 bebek çıktıktan sonra bastırdılar bana bir iki kez ama bişey hissetmiyosun sadece kımıldıyosun sağa sola, ameliyattan sonra da birazcık ağrıdı sadece bastırdıkları yer aman aman bi ağrı olmadı
DuyguSenturk Meryem2200 yarın sezeryan doğumum var ve bende bunu çok merak ediyorum bi çok yerde pis kanın çıkması şçin doğumdan sonra ebelerin bastırdığını ve can acıtı bi olay olduğunu okudum gözüm korktu açıkcası bilen birileri bize yazarsa çok sevinirim
Nzmmerve Meryem2200 8 gün önce sezaryen oldum rahmin toplanıp toplanmadığına bakmak için kontrol yapıyorlar mecbur yapmaları lazım mış yerine geldimi diye
Hulyalp Meryem2200 bastiriliyor canim gelen kanama miktari ve rahimin toplanmasina bakiliyor. Sezeryan olan biri icin taze yara oldugundan evet can acitiyor elini cek diye bagirasin geliyo ama o anlik bi tepki ve bunu yapmak zorundalar.
Nzmmerve DuyguSenturk pis kanla alakası yok :) rahmin ameliyat sonrası yerine gelip gelmediğine bakıyorlar pis kanı doktor ameliyat sırasında temizliyor
gizemmm DuyguSenturk evet bir kez yaptılar bana çok Canım acıdı ama yapılması gereken bir şeydi demek ki. Sadece 1 Kere yaptılar. Sonra baya kanamam oldu. Kasılmalar olabilir demişlerdi oluyordu toplanıyor gibi oluyordu karnım
Daisyy DuyguSenturk @Meryem2200 2 hafta önce sezaryen oldum. Odaya gelince hafif bastırdılar ama acı yok. Zaten anestezi ve ağrı kesicilerin etkisi devam ettiği için 5 6 saat ağrı hissetmiyorsun. Ben ilk 6 saat yani ayağa kalkmadan önce kendi kendime kalçamı kaldırdım kirli kan çıksın diye egzersiz gösterdiler. Kalçayı kaldırıp 30 saniye bekledim. Ertesi gün onu yapamazsın mesela ağrır ama ilk saatler acı yok. Bu yüzden karnına bastırdıklarında da acı hissetmeyeceksin. Zaten az bastırıyorlar bana bir kere yaptılar. Korkma ondan 😊
DuyguSenturk Nzmmerve bende okuduğum kadarıyla biliyorum valla 😌 herkesede yapılmıyormus diye biliyorum ama valla ameliyattan çok bu olaydan korktum
Nzmmerve DuyguSenturk sadece anlık acıyor oda masaj yaparken daha ora taze olduğu için acıyor elini çektiği anda geçiyor
Mutlu_anne2 DuyguSenturk ben komple uyutuldugüm için bilmiyorum canım yaptılar mi kontrolde de yapmadılar bana ultrasonda baktı rahmin toparlanmis dedi o kadar
Hulyalp Meryem2200 7 sene onceydi canim ilk dogumum tam hatirlamiyorum nasipse ikinci persembeye olacak
DuyguSenturk Mutlu_anne2 ay ıns banada öle olsun ya inan nerde okuduysam herkes çok acıttığını yazmıs 🤭 valla kadın olmak cok zormus ya
2405 Meryem2200 evet canım odaya geçdim alt bezi değiştirirken bastırıyorlar evet acın oluyor ama dayanılmayacak gibi değil canım
2405 Meryem2200 evet bende cok isdedim ama uyuşukluk oluyor bacaklarında biraz ama hissediyorsun canım acıyı herkesin acı duygusu farklı tabi bazısında cok acır bazısında az canım
Mutlu_anne2 DuyguSenturk inşallah canım dediğim gibi ben komple uyuduğum için hatırlamıyor olabilirim ama belden uyusturunca yapıyorlar mi bilemem