Ben de kadın jinekologları sevmiyorum, insanın psikolojisini bozuyorlar. Eşim doktorum erkek olduğu için başlarda istemiyor ve çok kızıyordu. Doktorlar odada yalnız değiliz yanımızda hemşirede oluyo ve karnımızdan bakıyor vs diye diye alıştırdım. Bir de doktorum çok yaşlı kıskanacak bir şeyi yok. Şimdi alıştı muayeneye benimle birlikte giriyo doktorumla sohbet ediyorlar vs. Bugün doktorumu değiştirsem yine erkek doktor tercih ederim. Kadınlar da gitsin ürolog olsunlar. Sevmiyorlar kadın muayene etmeyi ve dediğin gibi çoğu hastalarına kötü davranıyorlarmış. Çok geçmiş olsun üzme artık kendini, geçti gitti 🙏