Ece111 bak benden tavsiye çünkü tam 36 da bana da oldu umursamadım. Dinlenince geçiyo yürüdükçe daha bir artıyodu. Umursamadım çünkü bana doğum sancısı öyle olmaz dediler. Dayanamayıp gittiğimde 1 cm açılmam olduğunu öğrendim. Serumla iğne yaptılar müşadede yattım 2 saat geldim. Doktorum 1 hafta daha beklesin şimdi doğarsa küvezde kalması gerekir falan dedi o yüzden acıların sana adım attırmıyosa benim gibi mutlaka git. Büyük ihtimalle açılman olmaya başlamıştır