Canım hiç korkma, 36+3 üm. Sağdansola dönerken kemiklerim sızlıyor.. etlerim dayak yemiş gibi ağrıyor. Bebeğim kafasını sokmuş kanala batma oluyor hareket ettikçe. Hareketleri canımı dehşet yakıyor. Uyku yok zaten. İnan bana hepsi gebeliğin getirdiği şeyler hiç psikolojini bozma.. az kaldı zaten artık bitecek sıkıntılarımız. 🙏🏻😊