Merhaba benim 13. Haftamda çok yoğun bardaktan boşanırcasına kanamam geldi bir hafta boyunca sürdü hastanede kaldık plesantada ayrılma varmış. Dünyam başıma yıkıldı geçen yıl 24. Haftada iki bebeğimi kaybettim ölü Doğum yaptım buda böyle olunca ne yapacağımı şaşırmış durumdayım iki haftadır yatıyordum iki gün önce aniden yine aynı yoğunlukta kanamam oldu doktor kanamanın nerden geldiğini bilmiyorum dedi yine hastanedeyim benimle aynı durumu yaşayıp bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı lütfen yazsın kan gördükçe bütün umudumu yitiriyorum . Bebeğin sağlam ama hematomların oluştuğunu bebeği kaybetme riskim her daim bulunduğunu söyledi doktorum